Procedura reklamacyjna

Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem, niezwłocznie skontaktuj się z nami, a my zlecimy odbiór paczki - zlecenie odbioru opłacane jest przez sklep internetowy kowax-sklep.pl.

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:
TUMGO Łukasz Godula
43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Elizy Orzeszkowej 5, wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem/fakturą.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, nieużywany oraz wolny od zapachów, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na wskazany rachunek bankowy.

Sklep kowax-sklep.pl ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.

formularz_zwrotu_pdf