Procedura reklamacyjna
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem, niezwłocznie skontaktuj się z nami, a my zlecimy odbiór paczki - zlecenie odbioru opłacane jest przez sklep internetowy kowax-sklep.pl.
W
przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy
odesłać na adres:
TUMGO Łukasz Godula 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Elizy Orzeszkowej 5, wraz z wypełnionym formularzem załączanym w
wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem/fakturą.
Nie
przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
Każdy reklamowany produkt powinien być czysty,
nieużywany oraz wolny od zapachów, odpowiednio zapakowany oraz
zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony
zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale
pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy
wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
Zwroty
kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na wskazany
rachunek bankowy.
Sklep kowax-sklep.pl ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.